Na garnituru se montira okvir za bušenje – kontinuirani puž za bušenje kojim se buši do projektirane dubine izvedbe pilota. Prilikom izvlačenja okvira za bušenje prema površini istodobno se kroz njegovu šuplju jezgru pumpa beton odozdo nagore. U pilot odgovarajućeg promjera ispunjen svježim betonom cijelom se duljinom ugrađuje armaturna košara.

Taj sustav izvedbe omogućuje pruža veće mogućnosti nego uobičajeni ubušeni piloti s cijevi ili obložnim čeličnim cijevima.

bušeni-cfa-piloti

Uobičajeni načini upotrebe

Temeljenje objekata
Osiguravanje građevinskih jama
Infrastrukturni projekti

Postupak

Bušeni CFA piloti mogu se izrađivati s armaturom ugrađenom samo za ojačanje glave pilota ili uz ugradnju armaturne košare cijelom duljinom pilota, koja se po potrebi može uvibrirati posebno razvijenim vibracionim sustavom koji omogućuje precizno vertikalno vibriranje.

Prednosti

Preuzimanje jakih tlačnih, vlačnih ili poprečnih opterećenja
Izvedba promjera između 400 i 880 mm
Izvedbena dubina pilotiranja do 28 m
Niska razina vibracija
Niska emisija buke

Osiguranje kvalitete

Za visokokvalitetnu izvedbu pilota neophodna je stroga kontrola proizvodnog procesa. Sve garniture za bušenje opremljene su osjetljivim, najsuvremenijim instrumentima koji prate sve proizvodne parametre, poput dubine bušenja, prodiranja i brzine izvlačenja puža te količine ugrađenog betona.

Navedeni sustav mjerne tehnologije posebno za svaki pilot bilježi sve podatke o izradi pilota uz identifikacijski broj, datum, vrijeme izrade i informacije o operateru.

Osiguranje kvalitete može obuhvaćati i ispitivanja ugrađenog materijala i izvedbe u skladu s tehničkim normama i standardima. Dodatna se kontrola pak provodi provjerom cjelovitosti metodom PIT (test integriteta pilota) i provjerom nosivosti metodama DLT i SLT (dinamički i statički test opterećenja).